3 fotos van Algerije - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Jos Diepen - WaarBenJij.nu 3 fotos van Algerije - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

3 fotos van Algerije

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

02 November 2006 | Algerije, Algiers

Hoi.

Ik heb net weer 3 fotos geplaatst. Deze komen uit Algerije.

Ik kan max 10 fotos plaatsen dus de oudste haal ik dan weg.

De eerste foto is van net over de grens maar nog voor de Algerijnse grenspost.

Op de tweede foto staat mijn gids, Abdaregme, zeer moelijk uit te spreken. Hij staat naast een bord met afstanden. We gaan via Tamaranset het land uit maar met een flinke omweg via Djanet, vlak bij de grens met Libie.

De derde waarschuwt serieus voor duinen op de weg. Die kunnen zich namelijk langzaam verplaatsen.

ToyToy, Jos

• 02 November 2006 - 21:45

Alex:

Dag Jos,
    Wat een gedoe, maar dat hoort bij een reis als deze.
    Zeer jammer dat Simon er niet meer bij is en je nu alleen verder moet.
    Hoop voor je dat je niet veel meer problemen krijgt met de Toyota. De paraboolveren niet stuk rijden a.u.b, ik zit al 6 weken op nieuwe te wachten en met een blok HOUT door de woestijn rijden schiet ook niet op, daar weten wij 2 alles van??????
    Hoe is het met de diaree van Kazachstan????
    Bij mij is die na 2 weken terug gekomen en bleek ik wormen te hebben. 7 Dagen lang een antibiotica kuur moeten volgen.
    Nog een hele prettige vakantie.
    Groetjes Alex. ( Toyota, solid as a rock )

• 04 November 2006 - 09:35

Cara En Cees:

wij volgen je reis op de voet, supergaaf
    we zijn zo brutaal geweest je foto-aantal tot 100 up te daten kadootje hoi

• 06 November 2006 - 09:03

Brigitte:

Hoi Jos,
    Het lijkt hier wel een Kazachstanreunie. Hoe gaat het in Algerije, verloopt alles nog naar wens? Hier alles ok, wat kwakkelen met de gezondheid, maar dat zal het jaargetijde wel zijn. Stuur als het lukt een beetje zon en warmte deze kant op, dat zal misschien schelen. Hoop dat je ons nu gaat overladen met foto's. Leuk Cees en Cara dat jullie dat gedaan hebben, ik had nog niet gezien dat dat kon. Genietze en veel plezier nog.
    Groetjes Brigitte

• 07 November 2006 - 22:02

Caroline:

Hoi Jos,

Nog steeds gezond? Je schrijft via Tamranset het land uit, maar naar welk land ga je dan? Niger? Mali?

Gezonde en plezierige voortzetting van je reis toegewenst.