Vanaf morgen on tour - Reisverslag uit Ouarzazate, Marokko van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Vanaf morgen on tour - Reisverslag uit Ouarzazate, Marokko van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Vanaf morgen on tour

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

04 Januari 2007 | Marokko, Ouarzazate

Hoi.


Vandaag heb ik in Ouarzazate bij Peter geknutseld aan mijn auto. Toch eindelijk die ene band die steeds langzaam leeg liep vervangend door het reservewiel. Nah; heb ik die ook weer niet voor niets meegenomen. En zo nog diverse andere kleine klusjes.

Belanrijker nieuws:
Vanavond vliegen er een paar Nederlanders in die Peter van het vliegveld gaat halen. Samen met hen gaat hij dan een tour door Marokko doen.

En waarom is dat nu zo belangrijk? Omdat
ik heb besloten om een paar dagen met ze mee te gaan. Dat kan betekenen dat jullie een aantal dagen niks meer van me vernemen want ik weet niet of we nog wel een Internetcafe tegen komen. Het zou zelfs kunnen betekenen dat jullie helemaal niks meer van me vernemen en dat dit dus het laatste bericht is. Aan het eind van deze tour willen we namelijk het Parijs-Dakar-rally-circus zien en daarna ga ik zo snel mogelijk naar huis.

Als het goed is zien we het circus hier op de 9e of 10e, in de buurt van Errachid, een stuk noordoostelijk van Ouarzazate.

Ik verwacht dan de 12e of de 13e weer thuis te zijn. Dat is lekker ruim op tijd (...) want dan kan ik de 15e weer gezellig beginnen met eeeh, hoe heet het ook al weer, even denken, o ja, werken!

ToyToy,
Jos

  • 04 Januari 2007 - 19:52

    Alfred & Nicole:

    Have fun, in welk team rijdt Ronald eigenlijk de Dakar? Heb je de mooie gorges al gezien? Heb goede herinneringen aan Marokko

    Groeten,

    Alfred

  • 05 Januari 2007 - 12:00

    Marco S:

    Nou, nog maar effe doorbijten dan, die laatste vakantiedagen! :-)

    groetjes, Marco S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 197226

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 26 September 2018

Huwelijkreis!

30 Maart 2017 - 26 April 2017

Cuba!

25 Augustus 2015 - 03 September 2015

Hey, we're going to Ibiza

11 April 2015 - 25 April 2015

Jordanië en Israël

14 September 2012 - 14 September 2012

Werken en vakantie vieren in India

17 Augustus 2006 - 15 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: