Even snel en kort - Reisverslag uit Agadez, Niger van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Even snel en kort - Reisverslag uit Agadez, Niger van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Even snel en kort

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 November 2006 | Niger, Agadez

Hoi.

Eindelijk weer heel even tijd voor een bericht. Dus even kort door de bocht.

Ik heb in Algerije een voedselvergiftiging opgelopen en daar 24 uur in het ziekenhuis gelegen. En toen wilde ik daar ook echt weer weg. Ik was mee met een groep Oostenrijkers en bij ,ij was en is Tim uit NieuwZeeland. Van de 12 mensen waren er 8 ziek geworden.

Samen door de woestijn van Niger gereden, ik heb veel voor supportauto annex bergingsauto gespeeld. Nu zijn well mijn lqnge sleepkabel en KERR, dat is een elastisch touw, kapot. En, ja, ook mij vrijwel nieuwe en zogenaamd onbreekbare bladveren hebben het niet gehouden...er is er een gebroken in de woestijn, binnen 10.000 km na montage, ongelofelijk maar waar. Vandaag zijn er Afrikaanse onder gezet. Ook mijn vooras blijft lek, begint en is geluid gaan maken, zingen. Nieuwe olie er in want die zag grijs, is niet goed. Ook binnen 10.000 km dus.

Morgen samen met Tim en 6 Oostenrijkers met in totaal 3 autos op weg voor de volgende woestijnreis. Dus voorlopig weer Internetstilte.

Overigens bedankt voor het plaatsen van berichten, leuk. En by the way, het uitroepteken doet het hier niet.

ToyToy, Jos

• 12 November 2006 - 20:37

Marco B:

Jos, je maakt wel weer spannend! Goed om te horen in ieder geval dat je niet in helemaal in je eentje verder gaat. Groetjes van hier!

• 12 November 2006 - 20:57

Cara En Cees:

wat een pech met de auto, wij hopen dat alles het nu goed houdt, we duimen,
    groeten van ons aan iedereen

• 12 November 2006 - 21:27

Lizette:

Leuk weer van je te horen!!!
    Potverdorie, valt niet mee zeg!
    Nog bedankt voor je e-mail. Op mijn allerbeste frans was ik zeer verbaasd dat Simon naar huis wou (wat ik later wel begreep natuurlijk).
    En zou ik het later wel lezen (lisez) , ik wacht af (játtend) en luister (jécoute)...
    Dan maar weer verder op mijn allergoeiste nederlands!!!
    Nou, veel gezondheid, sterkte en geluk nog verder!!!!!!!
    Groetjes\liefs Lizette