Eerste werkdag - Reisverslag uit Ursem, Nederland van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Ursem, Nederland van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Jos

17 September 2012 | Nederland, Ursem

Vandaag zijn we begonnen met de business. Oftewel: de hele dag in business meeting gezeten. Eerst een voorstelronde, dat duurt al even met zoveel mensen. Daarna een soort van cultuurworkshopje waarbij we aan elkaar vertelden hoe het er in onze landen op allerlei zaken aan toe gaat. Vervolgens lunchen met rijst en ondefinieerbare maar wel lekkere sausjes, een soort van pannekoekje en dat soort spul.

Daarna collectief gesproken over wat we van hen verwachten, hoe onze processen in elkaar steken et cetera.

En na het werk op zoek naar een ander hotel, want deze bevalt ons niet zo goed. We gaan in het Sheraton logeren. Mooier, luxer, ruimer, groter zwembad, vier in plaats van één restaurant, elk met meer keuze dan in ons huidige hotel. En, heel belangrijk: in het toilet een mannetje die je na het handen wassen een handdoekje aan reikt. Die kende ik nog niet.

Dus vanavond alles maar weer inpakken (net uitgepakt), morgen vroeg op en uitchecken.