Israel dag 15 - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Israel dag 15 - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Israel dag 15

Blijf op de hoogte en volg Jos

25 April 2015 | Israel, Tel Aviv

Isreal dag 15 - 25 april - nog even in de zee zwemmen, huurauto inleveren, naar huis vliegen

Na het ontbijt kan ik nog even lekker in de Middellandse Zee zwemmen. Tom loopt mee, blijft op het strand staan kijken en als ik naar het hotel ga, gaat hij nog even naar de jachthaven hier. Ik duik nog even lekker in bad, dat heeft onze kamer zowaar, lekker hoor.
Gisteravond natuurlijk zowat alles opnieuw ingepakt voor de terugvlucht en nu de rest. En dan nog even een detail doen: uitzoeken hoe we naar het vliegveld rijden en waar het Avis kantoor is waar de auto naar toe moet. Dat valt nog niet mee. Ik zoek Ben Gurion op op de navigatie. Er zijn in Israël honderden sites met de naam van Ben Gurion, maar een Ben Gurion vliegveld staat niet in de lijst van de navigatie, handig...
Bovendien kan ik onze kaart even niet meer vinden. Zijn we die nu ineens kwijt?...Handig...
Gelukkig ben ik er op tijd mee begonnen, uiteindelijk heb ik het uitgezocht en kunnen we mooi op tijd weg.
En gelukkig hebben we van Avis bij het vertrek een heel belangrijk A4tje gekregen. Namelijk met instructies hoe te rijden als je eenmaal het vliegveld hebt bereikt, inclusief foto’s van de borden die je dan onderweg ziet. Super! En zo rijden we soepel naar Avis en leveren de auto in. Ik pak even mijn papieren er bij.
Niet. Huh, die had ik op een specifieke plaats gedaan want de vorige keer, in Jordanië heb ik een tijdje lopen zoeken. Nu dus ook... Ik haal weer wat zooi uit mijn tas maar dat hoeft niet van het mannetje. Ik heb wel het deel waarop de schade vermeld wordt. Het mannetje kijkt de auto na en vind het dan goed. Daar kom ik goed mee weg, haha.
We lopen naar het vliegveld. Een security mannetje. Waar we elkaar ontmoet hebben en dat soort zinvolle vragen.
Het vliegveld is vernieuwd, heeft een miljard euro gekost heb ik ergens gelezen. Het ziet er ook inderdaad mooi uit.
Even zoeken naar de incheckbalies en zo. Boardingpassen uitprinten kost nu een paar minuten. Nog meer beveiligingscontroles en zo natuurlijk.
En ruim op tijd komen we bij de gates, waar ze ook duty free en een terras met foodcourt hebben. Kan ik mooi nog even typen, en Internetten en zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 197156

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 26 September 2018

Huwelijkreis!

30 Maart 2017 - 26 April 2017

Cuba!

25 Augustus 2015 - 03 September 2015

Hey, we're going to Ibiza

11 April 2015 - 25 April 2015

Jordanië en Israël

14 September 2012 - 14 September 2012

Werken en vakantie vieren in India

17 Augustus 2006 - 15 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: