Aanvullend berichtje - Reisverslag uit Tripoli, Libië van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Aanvullend berichtje - Reisverslag uit Tripoli, Libië van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Aanvullend berichtje

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

21 Oktober 2006 | Libië, Tripoli

Hoi.
Aamgezien ik toch gezellig zit te Internettenen even de tijd heb nog een klein aanvullinkje.

Internetten gaat namelijk wel grappig hier. Het bedienen van de menus enzo is namelijk in spiegelbeeld van dat van ons. Ze schrijven hier dus niet alleen van rechts naar links maar het geldt ook voor de Windows bedieningen. Het kruisje om af te sluiten en de verticale scrolbalk bijvoorbeeld staat links en de menus komen van rechts naar links. Ook als ik een url (naam van Internetpagina) in typ dan komt dat van rechts naar links op het beeldscherm.

Ik snap natuurlijk niks van het Arabisch maar doordat ik ongeveer weet welk menu waar zit kan ik het toch wel een beetje bedienen. Net zoals in Kazachstan en zo. Grappig hoor.

Doei.
Jos en Simon.

  • 22 Oktober 2006 - 08:12

    Marco Rus:

    Jammer dat je vooras lekt. Je SD card is ook al stuk. Wij willen wel foto's van de vooras zien. (TIP: SD card bewaren is garatie!) Voordeel van een lekkende vooras is wel dat als je GPS ook uitvalt je dan gewoon je oliespoor weer kunt terugvolgen. (geintje)

    Prettige reis en veel plezier in die grote zandbak.

    Marco

  • 22 Oktober 2006 - 09:09

    Marco B:

    Misschien kan je die SD card wel omruilen in Tripoli (int. warranty). Hoe lang bijven jullie in Libie? Enne ga je nu wel naar Ghadamis en andere leuke toeristische uitjes doen? By the way, Tom wil in feb weer onze kant opkomen! Groetjes, MLTI&M.

  • 23 Oktober 2006 - 11:04

    Marco S:

    Nou, verder niks aan te vullen dus de groeten. Ik hoop dat het goed komt met de grens naar Niger.

    Have fun guys.

    Marco S

  • 23 Oktober 2006 - 12:33

    Anja Schipper:

    We wisten niet dat jullie alweer vertrokken waren,genieten jullie een beetje? het zand nog niet beu?
    heel veel groetjes en geniet ervan van alle schippers.

  • 24 Oktober 2006 - 07:10

    Monique Vroegop:

    leuk zo'n verhaaltje maar van weinig inhoud.nu weet ik nog niet veel. HJ is in de USA en jij daar ik voel me bijna een beetje alleen ik wens je heel veel plezier en avontuur ik hoor wel weer

  • 24 Oktober 2006 - 19:22

    L&L:

    zonde dat je vooras lekt, wanneer kun je die repareren? ik hoop het wel...welleuk dat er nu ook foto's op staan!
    Wat verloopt de reis deze keer voorspoedig!! (Qua tijd dan!!)Knap hoor, zo'n arabische site 'vernederlandsen'.
    Veel plezier verder in de hitte +) ('t is hier eindelijk herfst aan 't worden, een beetje, nog steeds 15/16 graden, maar wel veel regen en wind...)

    krijgen wij nu ook groetjes?? doeidoei Lizette en Laura

  • 24 Oktober 2006 - 19:31

    L&L:

    P.S.
    Wat leuk dat we je nu ook via de kaart kunnen 'volgen'!!
    EN...Dat je vaker berichtjes post, tot nu toe dan...:P
    Groetjes, Laura &nd Lizette

  • 24 Oktober 2006 - 20:54

    MB:

    als je je gps coordinaten ff doorgeeft dan kunnen we jullie volgen op google earth. wel ff zwaaien he!

  • 25 Oktober 2006 - 17:38

    Alfred & Nicole:

    Leuk om te horen dat jullie in Libië zitten. Mooie foto van dat bordje naar le Caire. Wij komen net terug van Douz, hebben ons uitstekend vermaakt. Zand zit nog in de oren. We volgen jullie mee. Groeten,

    Alfred, Nicole, Naomi, Kyra, Alana, en niet te vergeten Rex en Fifi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 197168

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 26 September 2018

Huwelijkreis!

30 Maart 2017 - 26 April 2017

Cuba!

25 Augustus 2015 - 03 September 2015

Hey, we're going to Ibiza

11 April 2015 - 25 April 2015

Jordanië en Israël

14 September 2012 - 14 September 2012

Werken en vakantie vieren in India

17 Augustus 2006 - 15 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: