Nieuwe fotos - Reisverslag uit Sabhā, Libië van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Nieuwe fotos - Reisverslag uit Sabhā, Libië van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Nieuwe fotos

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

26 Oktober 2006 | Libië, Sabhā

Hoi.

Ik heb even wat nieuwe fotos geplaatst.
Kijk even naar de laatste 3 cijfers van het bestandnaam (de fotos komen rechstreeks van het geheugenkaartje van de camera):

819 is Leptus Magna, oude Romeinse stad.
827 is overnachting in raar veld met zandhopen. Is van een bedrijf. Simon slaapt in zijn kleine tent, ik in mijn daktent.
843 is in Zuid-Libie, Al Wyg, 250 km boven de grens met Niger. Hier zijn we uitgenodigd om samen met Mohammed en een collega te eten. Mohammed woont en werkt hier al 5 jaar, ze zijn wegen aan het aanleggen. Momenteel is er bijna niemand vanwege einde ramadan. Mohammed spreekt goed Engels en heeft ons prima geholpen en is heel aardig.
848 is de auto voor een van de huisjes van de werknemers hier.
851 is een politiepost gemaakt van takjes, stro en dekens. Er naast staat een politieauto zonder wielen, haha!
860 is een pick up geladen met mensen. Moet je bij ons een proberen!

Overigens zitten we al vanaf een uur of vier (het is nu half acht) te wachten in het hotel op Fatih. Hij is er nog steeds niet. Zal mij benieuwen hoe dit nou weer afloopt.

Dat vernemen jullie vast nog wel.
Groeten, Jos en Simon.

• 26 Oktober 2006 - 18:40

Sjors & Tiny:

Het is weer improviseren met jullie.
    Groetjes en bon voiage.

• 27 Oktober 2006 - 15:40

Strak:

toch gaaf met zo'n stoere toyota op pad! Ik denk dat de rexton ook maar dikke wielen moet krijgen.

Veel plezier mannen!

• 29 Oktober 2006 - 13:33

Caroline:

Jammer, dat je nu alleen verder moet, maar je ontmoet een hoop mensen onderweg zo te zien.

Groetjes en prettige reis verder

• 29 Oktober 2006 - 18:24

Karin P:

Hoi Jos, Lekker op reis lees ik. Bijzonder hoor. Geniet er van ben benieuwd wat jullie nog meer beleven. Groetjes, Karin