Op weg naar Algerije - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Op weg naar Algerije - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Op weg naar Algerije

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

31 Oktober 2006 | Tunesië, Monastir

Zo, eindelijk kan ik weer op weg.

Vanochtend ben ik naar de garage geweest. Daar zijn de keerringen van de vooras vervangen, wat dus de oorzaak van de olielekkage zou moeten zijn. Tevens ontdekte ik vanmiddag dat de beluchtingsnippel van de vooras dicht zat waardoor er drukverschil met de buitenlucht kan ontstaan en er olie uit de as geperst zou kunnen worden. Dus die ook weer opengemaakt. Het zou nu helemaal goed moeten zijn.

Het is nu een uurtje of 5 rijden naar de grens met Algerije en morgen (woensdag 1-11) ga ik dan de grens over. Daar wacht een gids me op (is weer verplicht in Algerije) en dan rijden we naar Ghardaia. Door hoop ik dan Tim te ontmoeten en met hem en de gids met twee auto's door Algerije naar Niger te gaan.

Tot later, vanuit Algerije!

Groeten, Jos

  • 31 Oktober 2006 - 15:19

    Strak:

    goede reis maar weer vogel, hou de toyota heel!

  • 31 Oktober 2006 - 21:07

    Jan:

    Goeie reis en maak er wat moois van in Algarije. Zie je in Bamako

  • 02 November 2006 - 14:08

    Folkert:

    Hoi Jos, dat je me sms te dacht ik al aan een verstopte ontluchtingsnippel. Heb je dat helaas niet direct ge sms-t. Waarschijnlijk waren je keerringen dus nog goed! Waren immers nieuw.
    Groeten Folkert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 197207

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 26 September 2018

Huwelijkreis!

30 Maart 2017 - 26 April 2017

Cuba!

25 Augustus 2015 - 03 September 2015

Hey, we're going to Ibiza

11 April 2015 - 25 April 2015

Jordanië en Israël

14 September 2012 - 14 September 2012

Werken en vakantie vieren in India

17 Augustus 2006 - 15 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: