Hoi Lizette - Reisverslag uit Agadez, Niger van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Hoi Lizette - Reisverslag uit Agadez, Niger van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Hoi Lizette

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

25 November 2006 | Niger, Agadez

wat leuk dat je zo snel een reactie hebt geplaatst.

Ik heb niets meer vernomen van simon. Maar ik ben ook niet alleen; Tim uit Nieuw-Zeeland reist nog me me mee. Dat is bijna afgelopen, morgen of overmorgen gaan we ieder weer een andere kant op. Maar 3 dec vliegt Jan naar Bamako en ik zorg er voor dat ik daar dan ook ben. Dan gaan we samen verder. Ik ben dus maar een paar dagen alleen.

Het is wel grappig van Talpa en Tien ja.

In Burkina faso heb ik geen gids nodig, hooguit hier en daar een stukje om bijvoorbeeld giraffen te zien en zo.

En ik hoop inderdaad dat het straks beter gaat met de gezondheid van mijzelf en mijn auto. Voorlopig ga ik niet echt meer ver van de weg af (voorlopig geen lange woestijntrips en zo), dus dat maakt alles dan weer wat makkelijker.

Vandaag zit ik vrij lang in een Internetcafe aangezien ik verder even niet zoveel kan doen. Komt dus wel mooi uit want ik liep een beetje achter.

Groeten, Jos

  • 25 November 2006 - 23:04

    Lizette:

    Bedankt zeg! Superleuk zo*n snel en persoonlijk antwoord!!!
    Ik volg je altijd op de voet,(samen met Laura, zoals je wel gemerkt zult hebben)maar reageer niet altijd met een berichtje.
    Veel plezier verder met de omgeving, de dieren en dat Jan binnenkort met je meereist!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 197154

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 26 September 2018

Huwelijkreis!

30 Maart 2017 - 26 April 2017

Cuba!

25 Augustus 2015 - 03 September 2015

Hey, we're going to Ibiza

11 April 2015 - 25 April 2015

Jordanië en Israël

14 September 2012 - 14 September 2012

Werken en vakantie vieren in India

17 Augustus 2006 - 15 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: