Zaterdag 22 sep - Reisverslag uit Bangalore, India van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Zaterdag 22 sep - Reisverslag uit Bangalore, India van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 22 sep

Blijf op de hoogte en volg Jos

24 September 2012 | India, Bangalore

Jan had geopperd om naar de Royal Enfield motorenfabriek te gaan. Daar doen ze aan rondleidingen. Dat bleek inderdaad wel leuk te zijn, best veel foto’s gemaakt. Op de terugweg nog even gestopt bij de haven, helaas konden we niet naar binnen. Daar na kwamen we nog bij een monument voor een paar belangrijke mensen terecht. Daar was ook een markt bij, best leuk. Tussen een soort van straatje tussen de kraampjes door naar het strand gelopen. Waar we met een paar Indiërs op de foto gingen; zij vinden dat leuk. Er waren enkele Indiërs een beetje het water in gegaan. Daarna gingen Rogier en ik even plassen op een stukje braakliggend terrein. Dat was foute boel. Die Indiërs piesen zelf gewoon zo ongeveer overal waar het maar uit komt, maar Rogier en ik mochten dat daar niet. Er was een diender die zich er druk om maakte en naar ons floot dat dat niet mocht. Maar ja, toen waren we al begonnen. Dan maak je het af ook hè. Hij kwam boos naar ons toe gelopen. Wij liepen inmiddels weer het geplaveide gedeelte op. Hij sprak Rogier aan en ik negeerde hem en liep langs hem door. Dat ging niet werken. Rogier draaide zich om en zag dat het mannetje van achter op mij af kwam. Ik voelde ineens een lichte stoot in mijn rug. Dat was van zijn gummiknuppel. Dat ventje was echt boos en joeg ons weg. We waren niet echt onder de indruk en liepen gewoon die kant op waar we toch al heen gingen. Wat een kouwe drukte, overal is het immers een smerige bende.

In het hotel gewoon maar even een simpele hamburger genomen. De rest had dat al gedaan bij het zwembad maar daar waren wij te laat voor, dus maar gewoon in het restaurant gedaan.