Zondag 23 sep - Reisverslag uit Bangalore, India van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Zondag 23 sep - Reisverslag uit Bangalore, India van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Zondag 23 sep

Blijf op de hoogte en volg Jos

24 September 2012 | India, Bangalore

Rond half 10 met Jan vertrokken naar Mamallapuram. Uurtje of 1,5 in de taxi. Dus voor het eerst echt buiten de stad geweest. Dat was al een stuk beter, maar nog steeds weten ze er een bende van te maken. We hebben daar een aardig tijdje rondgebracht. Onze taxi pikte onderweg nog een gids voor ons op. Die heeft ons aardig rondgeleid en dingen vertelt die je anders niet aan de weet komt. Niet dat dat erg is, want dat vergeten we toch weer;-)
Daarna terug naar het hotel. Iedereen ging zijn eigen gang en de meesten deden vooral niks. Ik heb een vlucht naar Bangalore geboekt voor zaterdag, en gelijk een hotel voor een paar dagen. Ik had nu tijd om uit te zoeken waar ik heen wilde. En om te boeken. Dat valt allemaal nog niet mee, dat heeft wel een paar uur gekost. Voordeel van een hotel zoals deze (Sheraton): ze hebben me heel goed geholpen, daar was ik erg blij mee. Daarna nog een ayurvedische full-body massage genomen, best lekker. En toen was het al weer tijd om te gaan eten, in het zelfde restaurant als die van eergisteren; Het Raintree Rooftop (ja, het is op het dak, buiten met mooi uitzicht) Above the Sea restaurant. Aanrader!