Reis 2018 Dag 5 - dinsdag 4 sep avond. Hek dicht - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jos Diepen - WaarBenJij.nu Reis 2018 Dag 5 - dinsdag 4 sep avond. Hek dicht - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jos Diepen - WaarBenJij.nu

Reis 2018 Dag 5 - dinsdag 4 sep avond. Hek dicht

Blijf op de hoogte en volg Jos

05 September 2018 | Indonesië, Sanur

Reis 2018 Dag 5 - dinsdag 4 sep avond. Strand, reisplan, hek dicht

Vanavond hebben we een globaal reisplannetje bedacht en proberen we ons volgende hotel en het duiken te regelen. Nadat we een hotel in Lovina Beach geboekt hebben blijkt het hotel in Amed op onze gewenste data vol te zitten. Dus willen we de planning aanpassen. Moeten we wel hotel Lovina Beach op andere datum boeken. Dat kan niet met booking.com. Gelukkig kunnen we ze ook gewoon bellen en het lijkt te kunnen. We houden boeking.om in de gaten,we zijn benieuwd. Annuleren kost namelijk evenveel als een overnachting

Toch nog een dingetje:
Bij terugkomst rond 22:30 bij ons park blijkt het hek dicht. We krijgen die van buiten echt niet open. Meestal zit er hier een bewaker bij, die maar even wakker schudden. Even over het muurtje kijken. Geen bewaker.

En nu?

Aangezien er verder toch niemand is, klimt Jos maar over het hek. Misschien kan ik dan het hek van binnenuit open maken. Niet dus want er zit een serieus hangslot op.

Het muurtje naast het hek blijkt wat lager te zijn. Bovendien liggen er wat stenen waar je op kunt stappen en staat er een boom voor houvast bij. Dus zo klimt Maike over muurtje.

Het maakt wel wat geluid natuurlijk, vooral Jos over het hek.

En dus komt er eindelijk een bewakertje op een brommertje aan. Wij lopen intussen al een stukje verder. Het bewakertje ziet ons niet in donker, alhoewel we gewoon over een breed pad lopen en te zien zijn. Goede beveiliging hoor...

Welterusten.